Találkozott-e weblapjával

a Google találati listájában?

Ha nem, akkor tudja meg, itt és most, hogyan teheti sikeressé honlapját!
Keresőoptimalizálás – avagy A három testőr és a honlap

Webstatisztika - Mérje fel helyzetét!

Rambo sem a puszta erejére bízta magát.
Ahhoz, hogy egyáltalán sikeresnek vagy sikertelennek mondhassa honlapját, számadatokra van szüksége. Méri-e Ön honlapja látogatottságát? Tudja-e, hány ügyfele keresi meg azért, mert az interneten találkozott Önökkel? Ha a válasza NEM, akkor fogadja meg tanácsainkat az internetes forgalom mérésével kapcsolatban.

Honlap elemzés - Kutassa fel a lehetőségeit!

Legyen bölcs, mint Yoda mester.
Ha vannak már valamiféle számadatai, azokat össze tudja vetni a korábbi hasonló mutatókkal, vagy a terveivel. A számok azt mondják, hogy mehetne jobban is az a bizonyos szekér? Vagy csak hasznosnak találja megtudni, mivel lehetne még szebb eredményeket elérni? Ideje megnézni a honlapját tartalom és használhatóság (usability) szempontjából!

Honlap optimalizálás - Módosítsa weblapját!

McGyver is mindenből a legjobbat hozta ki.
Hogyan legyenek weboldalai egyszerre tetszetősek, tartalmasak és vásárlásra ösztönzők? Közben pedig szerepeljen jobban a Google és más internetes keresők találati listáin!

Linkmarketing - Tegyen szert külső hivatkozásokra!

Neo-t is a kapcsolatok segítették a Mátrixban.
Tegye elérhetővé honlapját minél több idegen weblapról! Persze azért nem mindegy, milyen honlapokról mutatnak linkek az Ön weboldalára.

Keresőoptimalizálás - Nem kampány, folyamatos munka

Kiderül, mi köze a keresőoptimalizáláshoz a három testőrnek.
Eredetileg Frodót szántuk ide példának a Gyűrűk Urából – leleményessége és kitartása miatt. De úgy gondoltuk, itt nincs keresnivalója egy egykalandos hősnek. Athos, Portos és Aramis inkább tűnik alkalmas példázatnak.

Keresőmarketing - Egy reklámlehetőség, amelyik megéri az árát

Mire ment volna a három testőr D’Artagnan nélkül?
Ha rendbe tettük és rendszeresen gondozzuk honlapunkat, még van egy kiaknázatlan módja webhelyünk forgalmának további növelésének. Ez a lehetőség az online hirdetés. Ezen belül is a Google hirdetési rendszerét, a Google AdWords-t, és legkomolyabb hazai alternatíváját, az e-target-et tudjuk jószívvel javasolni.